Pretraži sajt
SAMO DA (P)ODRŽI: DAN ODRŽIVE MODE U TC DELTA CITY
Ecovision
21.04.2022.
Ecovision

SAMO DA (P)ODRŽI: DAN ODRŽIVE MODE U TC DELTA CITY

21.04.2022.

Kao kompanija koja već godinama pruža doprinos zaštiti i očuvanju životne sredine, ove godine  smo, u okviru projekta VIZIJA ZDRAVE BUDUĆNOSTI pokrenuli i kampanju EcoVision, kojom želimo da ljude širom regiona pozovemo da budu dio pozitivne promjene.

Ove godine, po prvi put u Crnoj Gori, Sport Vision se priključio projektu održive mode „Samo da (p)održi“, s ciljem promocije održivih i savjesnih načina upotrebe mode. U periodu od mjesec dana, posjetioci šoping mola „Delta City“ su u prilici da u centralnom atrijumu, na posebnom mjestu, odlože garderobu koja im više nije potrebna, u svrhu njenog ponovnog korišćenja i stvaranja nove vrijednosti.

Sport Vision je, svakom učesniku koji je odložio garderobu tokom posljednjeg vikenda akcije, obezbijedio poklon vaučer sa popustom od 20% na modele označene „Eco Vision“ karticom.

DAN ODRŽIVE MODE

Projekat je okončan 20. aprila, kada je, u okviru Dana održive mode, u tržnom centru Delta City održana modna revija, tokom koje smo predstavili Nike i adidas eco-friendly modele, koji se mogu naći u našoj ponudi.

Modele su nosili predstavnici crnogorske sportske zajednice, renomirani treneri teretane City Fitness i Jelena Simonović, kao i fashion influencerka Lana Šahbaz

Više fotografija pogledajte u galeriji na kraju članka.

MOVE TO ZERO

Move to Zero je putovanje na koje je brend Nike krenuo sa ciljem dostizanja nulte količine ugljenika i otpada. Kampanja je pokrenuta sa jedinstvenim ciljem - doprinos i zaštita budućnosti sporta.

Kroz ovaj projekat, 2010. godine reciklirano je 6,4 milijarde plastičnih boca sakupljenih sa različitih deponija. Upravo od tih materijala napravljeni su sjajni fudbalski dresovi i kompleti. Nike na godišnjem nivou sa deponija preusmjeri više od milijardu plastičnih boca, kako bi se njihovom reciklažom dobila vlakna za nove dresove i gornjišta Flyknit patika. 

END PLASTIC WASTE

Iz brenda sa „tri pruge“ ističu da održivost vide kao maraton, a ne kao sprint, a oni već pune 32 godine trče ovu trku i ne planiraju da stanu.

Na putu ka očuvanju životne sredine svaki korak je važan i sve se računa! Zato adidas već više od pola decenije sarađuje sa organizacijom Parley For The Oceans, koja se zalaže za očuvanje okeana, prije svega za smanjenje plastike koja se može u njima naći. Saradnja je iznjedrila majice, čarape i druge komade sportske opreme, a u 2020. godini proizvedeno je 13 miliona pari patika od Parley okeanske plastike.

Priključite se EcoVision pokretu i budite dio pozitivne promjene. Sačuvajmo životnu sredinu zajedno!

Sport Vision tim

Slični članci

19.
Apr.
Ecovision
Ove godine, zajedno sa vama, Sport Vision obilježava mjesec april kao mjesec ekologije i očuvanja životne sredine, i na taj način daje jedan mali, ali značaj...
22.
Sep.
Ecovision
Naša kompanija donirala je 22 sadnice četinara vrste Tuja, koje su zaposleni danas, u saradnji sa “Zelenilo doo” Glavnog grada, zasadili u...
01.
Jun.
Ecovision
Iskoristite neke od ovih saveta i vidimo se na stazi!  
21.
Apr.
Ecovision
Planeta na kojoj živimo je nevjerovatno mjesto, ali joj je potrebna naša pomoć da bi napredovala i da bismo imali zdravu okolinu za sve nas.
12.
Apr.
Ecovision
U svijetu koji se ubrzano mijenja, nije lako skrenuti pažnju na teme koje su od neizmjerne važnosti za sve nas. Ipak, čini se da je jedna od tih tema danas a...
12.
Apr.
Ecovision
Vrijeme je da se preduzmu novi koraci u borbi za očuvanje planete, a brend adidas je jedan od pionira u toj misiji.
12.
Apr.
Ecovision
Move to Zero je putovanje na koje je brend Nike krenuo sa ciljem dostizanja nulte količine ugljenika i otpada. Kampanja je pokrenuta sa j...